16 augusti 2008

Lite mer HP

Hej Hej!


Detta kanske är lite boring men det finns ju vissa som gillar Harry Potter och jag är en av dem. Ska sätta upp lite fler bilder bara från den nya storfilmen som kommer den 17 JUNI eller JULI!!!!!


Hur har Warner Brothers tänkt att man ska stå ut med att vänta tills dess ( eftersom att jag aldrig nånsin i hela mitt liv kommer ladda ner illegalt! ). Men jag fattar inte varför WB gör såhär?! De förstör ju för alla fansen. Vi har väntat så länge, och nu måste vi vänta ännu längre.
"Den nya Harry Potter -filmen kommer att ha premiär senare än planerat. Den sjätte filmen i serien, "Harry Potter och Halvblodsprinsen", skulle komma ut i november, men produktionsbolaget Warner Bros meddelade på torsdagen att premiären skjuts upp till juni nästa år."
En tidningsida.


Fattar bara inte. Varför? Hört att de gör det för att de märkt hur bra det går för filmer som har premiär på sommaren. Det är ju bara så girigt och taskigt det kan bli!
Lite fler bilder från HARRY POTTER OCH HALVBLODSPRINSEN.


Harry visar viktig bok.

Ron börjar i Gryffindors quidditchlag. Vem har designat om de nya dräkterna? Gräsliga!! Ser typ ut som amerikansk fotboll eller nåt.

Draco Malfoy med trollstaven sin.

Michael Gambon som Rektor och Professor Albus Dumbledore, ser ut att tänka på viktiga saker. Som Voldemorts horrokruxer, för ett exempel.

Affish.

Vilka blektorskar, Daniel Radcliffe som Harry och Emma Watson som Hermione Granger. Men jag ska inte säga nåt, jag är lika blek jag.

HARRY POTTER AND THE HALF BLOOD PRINCE

Varför ska den ha premiär nästa år? Varför? Är det verkligen för att WB vill tjäna mer pengar och tror att den kommer dra in mer om den kommer nästa sommar?! Det är ju typ ett helt år!!

Inga kommentarer: