18 augusti 2008

Första skoldagen HT 2008

Hej hej!


Idag tog vi bussen till skolan. Träffade klasskompisarna. Men vi gjorde ingenting. Läraren vår snackade och de delades ut block och pennor som troligtvis kommer att vara borta tills nästa vecka.


Vi ska till en park imorgon och hälsa på kanadagässen.. Nej, men vi ska till en park och ha nån slags tipsrunda. Fråga varandra om sommaren. Usch och fy.


Imorgon ska min kära syster väckas och få paket. Inte så jättemånga kanske, för hon får en mobil också. Det vet hon. Tror hon skulle ha nån Sony Ericsson musikmobil. En musikmobil iallfall...


Snacka om att det är mulet.. Moln här och där, överallt.


Imorgon ska vi få chokladmoussetårta. Chokladmousse-tårta. Långt ord. Sammansatt men långt. Åt det hos mostern min en gång. Ella blev kär i den så hon vill ha den imorgon på her birthday. Jag har fixat ihop eller knögligt paket. För att slå in min present är inte så lätt om man vill få det snyggt. Hehe.. Annars brukar jag va rätt bra på att slå in paket.

Inga kommentarer: