24 augusti 2008

Soldag ( Sunday )

Hej hej!





Idag är det söndag.
Vaknade. Såg på film och åt frukost. Frukost: Banan och fil, två rostade mackor och ett glas juice. Film: Indiana Jones och Jakten på den försvunna skatten ( Raiders of the lost Ark ).




Sen ritade jag lite. Dem blev väl helt okej... Men jag vet inte riktigt. Två skattkammare och så nån bil... Ska inte visa bilder...




Vi fikade med bullar och dricka. Diskuterade kurser eftersom att jag vill gå på en teckningskurs och Ella ska fortsätta dansa. Vi hittade en kurs som verkade bra, och även en filmkurs. Hur man gör film. Det verkade så kul. Tydligen får man gå på båda tyckte mina föräldrar... Det vore ju kul med båda två




Ikväll är det "Robin Hood", vi ska äta lax till middag. Lyx och lax. Lax är gott. Typ den enda fisken jag gillar. Röding var också gott, åt det hos mormor.

Inga kommentarer: