22 december 2008

Dagen före dagen före dopparedagen

Hej hej!



Idag har jag bakat. Det blev gottgott. Russinflarn. Bakade medan mormor strykte julgardiner. Hon kom igår. Mysigt, mysigt. Imorgon är det uppesittarkväll, även om jag aldrig spelat bingolotto, men jag tror att vi ska prova det för en gångs skull, kanske.


Helt kolsvart utomhus... Tråkigt. Men ändå lite mysigt. Det ska väl typ vända imorgon även om man nog inte märker det så fort. Men så blir det ljusare igen. Den eviga cirkeln kan man ju kalla det...



Igår såg jag "Grinchen" eftersom att jag aldrig sett den och nån gång måste man väl se den, tänkte jag. Snacka om skruvad film. Den var överhuvudtaget inte särskilt bra. Man känner inte precis igen Jim Carrey i den där extremt äckligt fula dräkten han har på sig. Sen gick "Heartbreak hotel" på fyran. Snacka om kass film. Typ ingen handling och jag blev mest irriterad på att dem typ kastade bort sina liv... Om man gillar bra film ska man verkligen inte se den.


Lyssnar på Creedence Clearwater Revival. Bra musik.


Vad kan man skriva mer? Såg på "Harry Potter och De vises sten" imorse. Den gillar jag. Har nog sett den för många gånger kan man väl tro. Men den är ju bra, så...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har du aldrig sett på grinshen??? Galning, första gången jag såg den var jag väl 3år, och sedan dess har jag sett på den varje jul!
Inte på julafton då da... men du fattar vad jag menar!

Anonym sa...

Grinshen är ju bra!
och Heartbreak hotel är bra, den är rolig! visst dom kanske kastar bort sina liv, men det är bara en film.. jag tycker den är bra iaf!