7 december 2008

Julmarknad och annat

Hejsan!



Idag har jag varit med mamma och gått på en julmarknad. Det var kallt, men rätt skoj. Många olika saker som såldes. Jag köpte två ljusgrejer och en påse brända mandlar som jag inte ätit upp... Oj då. Men undrar varför jag köpte dem egentligen...

Jag gjorde klart två tomtar och dem ställdes på en hylla i köket. Dem kanske inte är sypersnygga, men helt okej.

Skrev klart min deckare idag som ska vara klar i skolan nån dag nu i veckan. Ska eventuellt lägga till lite i slutet. Kom på att jag glömde förklara mördarens motiv till morden... Inte så smart. Men det gör jag i skolan sen.


Lussebullar är ju bara så gott. Åt tre idag till fikat.. Hur orkade jag? Åt för många. Men det är ju så gott... Jag kommer ändå inte äta nån under veckan så det är väl inte så farligt.

Inga kommentarer: