8 december 2008

En vanlig, trisst dag

Hejsan!
Här är två bilder. Den ena gjorde jag igår. Den ska föreställa Arwen, men blev inte så lik. Men om man bortser från det så blev den rätt bra, eller? Tyck vad du vill.


Det liknar inte för det blev fel former och så...

Den är är dock lite mer lik tycker jag. Det föreställer Galadriel som gestaltas av Cate Blanchett, den allsidiga skådisen. Jag såg på film och pausade och ritade av, så du vet... Och kameran som jag tar bilderna med är kass, så dem ser bättre ut i verkligheten, måste jag ju säga.

Idag var det inte hänt mycket... En vanlig dag i mitt liv. Tråkigt väder, en relatift tråkig dag...

Tur att film finns. En glädje i vardagen. Såg en bit av Konungens återkomst och ritade ,som tidigare sagt, lite.. Regnet duggar utomhus, mörkret omringar den lilla värld jag just nu lever i för det blir ju mörkt fort nu på "vintern". Så kan det vara.

Inga kommentarer: