2 oktober 2008

Dagens händelser... Hej hopp

Hej!


Idag var jag hos Tilda efter skolan. Först hade vi överlevnads kunskap och origentering. I överlevnad-kunskaps-filmen så berättade de om att man ska ta med sig allt som finns när man ska gå på promenad i skogen...


Sedan hade vi origentering. Fick nyponsoppa som jag brände mig på när man kom i mål. Gott, men kokhett.


Sedan tog vi oss till en busshållplats och åkte till stationen, åkte tåg och gick en bit. Sedan gick vi en promenad och sedan gjorde vi en mosig äppelpaj. Den blev inte god.


Sedan gjorde vi inte så mycket. Sen åt vi spaghetti och köttfärssås och sen kom pappa och hämtade mig och sen kom jag hem och satte mig vid datorn..



Nu kommer min syrra och vill ha datorn " bara två minuter".. Ja visst liksom... Nej nej.. Nu ska hon stretcha istället, tydligen... Konstigt...

Inga kommentarer: