18 oktober 2008

Oktober den 18:e

Hejsan svejsan!


Idag har vi på konstkursen jobbat med betong. Gjorde avgjutningar med betong. Kommer inte berätta exakt vad jag gjorde. Får bli en överraskning tills jag är klar. Haha. Men det var kul iallafall.

Har fotat idag också. Skulle visa bilderna om jag orkade ladda in dem i datan, men det gör jag inte just nu.

Det är skittråkigt väder. Grått och mulet. Typiskt oktober. Det var soligt på förmiddagen men sen blev det tråkigt.

'High school musical' går på 5:an och min syrra ser på den. Själv anser jag den att vara rätt handlingslös och tråkig men om man inte har något annat att göra och har total brist på bättre film kan man ju se den. En trea är ju snart på dukarna i vårt lands biografer. Typ den 25:e oktober eller nåt... 22 oktober står det på sf:s hemsida. Men 24:e säger affishbilden här... Hmm. Vad oklart allt är.
Jag gillar inte riktigt att sf äger ca 80% av biomarknaden här. Det blir ju rätt dyrt eftersom att de kan ha nästan vilket pris dem vill när de inte har någon konkurens. Man borde fixa det där...

2 kommentarer:

Psykfall sa...

Att du orkar gå på BIO, själv har jag tröttnat på de gamla vanliga klädbutikerna.
Kan det inte komma lite fler märkesbutiker?

Anonym sa...

Ojsan Hanna, nu blev du säkert förvirrad (Lyra är en "Kompis" (egentligen syssling)) jag hjälpte henne att skaffa en blogg, och vi glömde logga ut.

Men Lyra håller säkert med mig:)