1 oktober 2008

Skola i blött gräs...

Hejsan svejsan vem som nu läser detta!



Lyssnar på "I'll be there for you" med "The Rembrandts". Låten är väl mest känd som titelsången till serien "Vänner" som jag liksom aldrig riktigt sett men får nog ta och se de där ( typ 10 eller? ) säsongerna. Har typ sett 3 avsnitt och bitar ur alla möjliga säsonger när man zappat runt under reklamen. Men låten är mycket ( shit vad trisst orden "mycket" låter ) bra.. Very nice.
( förresten, var inte Pheobe ( blonda ) typ hippie i början? )

http://www.youtube.com/watch?v=jQJsPGD1t0g ( jag är så där lagom osmart så jag inte vet hur man fixar så att man kan lyssna på låten här direkt at this little blog )


Nån där ute som vill låna ut en "Vänner"-box, säsong 1? Tell me in school if that's the case...


So dark outside. Man tror ju att det är natt. Den är 18.57... Creepy att det blir så mörkt nu at autumn liksom. Till jul är det mörkt vid frukost, lunch och middag... Väldigt trevligt... Inte alls...



Idag var vi ute, gick i havet.. Nej juste.. Det var gräset.. Blev hur som helst blöt, vilket ungefär många andra blev också. Men vill inte ha mina gummistövlar som är för stora och fula... Svarta...


Ännu en lågbudget från Dinsey kommer till tv på fredag, typ 4 månader efter USA, vi är så efter här. "Camp Rock" heter filmen och är väl typ nån slags reklam för Jonas Brothers, en popgrupp-pojkband-grupp... Filmen borde typ hete "Camp Pop", men de spelar väl nån väldigt popig version av rock då... Jag har typ hört en låt med Jonas Brothers, och en som de hjärntvättade en med i USA, och nu i Sverige också. Även om det var värre i USA, hela tiden på Dinsey Channel... Ser bara på "Zack & Cody...", "Phil från framtiden" och "That's So Raven" ( som inte visas så mycket längre ) och i nödfall "Cory i Vita Huset"...

Nu kommer problemet:
Ska jag offra mig och se "Camp Rock" på fredag, eller ska jag se "Karate Kid" på dvd... Hellre dvd:n men jag vill liksom ändå se vad "Camp Rock" är för nåt. Man har ju blivit hjärntvättat av reklamen för filmen... Slipper Ella, sover över hos kompis... Yes!!

1 kommentar:

Bannanas sa...

Ja skulle faktiskt vilja se den där camp rock ja me ;p Men den verkar inte så bra..
puss puss <3