10 januari 2009

Idag och Let's dance igår

Hej!

Idag har det hänt mycket. Var hos frisören, panduro, promenad. Det är tillräckligt för mig. Vet inte om det syns så jättebra att jag klippt mig. Lite kanske. Köpte nåt specialpapper på panduro och sen gick jag hem.


Nu ser jag på den evigt, tidlöst fantastiska Ratatouille. Åt de sista polkagris-spiralerna som jag fick i julklapp. Gottgott.


Igår såg jag, liksom troligtvis många andra, på säsongens första Let's dance-avsnitt. Jag skulle troligtvis inte vara så exeptionellt bättre än dem deltagande, men man måste ju säga att vissa är hemskt dåliga. Hasse Aro från Efterlyst var inte precis duktig. Liknade en staty som just lärt sig gå, eller nåt sånt. Den där Carl Jan-gubben är den som jag innerligt hoppas kommer åka ut först. Dels för att han är läskig, ser konstig ut och lite för att han inte kan dansa.

Men mest för att jag tycker att han ser väldigt konstig ut, pratar konstigt och alldeles för skrytsamt och ... ja. Jag tycker bara att han ska åka ut helt enkelt. En annan som jag bara inte gillar är Isabella ' Blondinbella' Löwengrip. Både hon och hennes pojkvän som satt i publiken som ut som två snobbiga stockholmare. Verkar rätt ytliga och snobbiga. Men annars så spelar det inte så stor roll vad jag skriver om just nu för jag röstar ändå inte på det där.

Annars så var väl Morgan Alling ,som jag inte vet så mycket om förutom att han är en skådespelare och så, bäst. Det känns som att det alltid är C-kändisar och ibland möjligan B-kändisar med i Let's Dance. Så troligtvis tjänar dem som är lite 'kändare' mer röster eftersom att man liksom känner till dem. Vissa av dem som är med hade jag ingen aning om att de överhuvudtaget fanns.

1 kommentar:

Bannanas sa...

ja kollade på reprisen av let's dance.. De va faktiskta ganska kul, att skratta åt alla stela snubbar xP Såg tyvärr inte han från efterlyst :( han hade nog varit rolig.. Men aja får vänta en vecka :) Ja fattar inte varför vissa ställer upp.. Dom skämmer ut sej så jäkla mycke :S Vissa ser ganska snygga ut på dansgolvet men andra... Aja de e ju kul å kolla på ;P