22 januari 2009

Sommarbilder

Hej du!


Som många andra längtar jag till sommaren. För att man ska längta ännu mer lägger upp några fina sommarbilder som jag tog i somras. Kan egentligen sätta in hur många bilder som helst men det blir lite långt då...
Fotbad
Ett fotbad, hehe. Se vad fin spegelbild det blir i den blänkande sanden. Ser väl lite härligt ut.
Himmel
Jag älskar att fota himlen, så en dag när jag var på stranden tyckte jag att det skulle bli finfina bilder och gick hem, hämtade kameran och fotade lite.
Brygga
En brygga som förra året inte "plankades" så ingen använde den. Jag klättrade kanske ut till en betongklump en bit, men inte badade man från den.
Träd

Ett fint träd i Sofiero. Älskar deras trädgårdar. Om du åker till Helsingborg så är Sofiero ett måste.

Blomma

Fick en bild på en humla ( tror att det är en humla iallfall.. kanske ett bi. Känner mig dum när jag inte kan se skillnaden... ). Men den ville ju inte sitta still så den blev inte så skarp.

Snurra

En röd snurra. Vi skulle ha "våffelfest" men innan höll jag på med den här lite i min tristess.

Inga kommentarer: