27 januari 2009

Ordinary day

Hejsan!

Tro det eller ej, men idag har jag inte sett en enda film! Oj oj oj, men kanske senare, hehe.

Idag har vi haft bild, fortsätter med min bild på Audrey Hepburn. Som vanligt ser skissen mer lik ut än hur den kommer att bli.

Lyssnar på Bruce Springsteen och längtar lite smått till juni när jag ska få gå och se honom på stadion med fadern min. Han ska se alla tre kvällar som "Bossen" spelar här, men jag hänger med på en. Den sjunde. Ska bli skojsigt.
Rekommenderar hans nya skiva, köp den. Bra musik.
Ikväll ska vi äta pytt. Helt okej, men typ 99% potatis. Fick kyckling till lunch. Helt okej.

Pappa sa att det var kaos när han skulle köpa biljetter till konserterna i sommar. Tydligen fick han ändå 36 stycken för han hade tur och kom fram. Om någon undrar vad man gör med 36 biljetter så ska han vara generös till sina kompisar som också är Bruce-galna.

Inga kommentarer: