14 juni 2009

Gårdagskvällen

Hejsan svejsan!


Igår var man ju på fest, värsta partypinglan man (inte) är. Linda hade en liten sammankomst om man kan kalla det det. Vi åt goda pizzor, pratade, började se på en skitläskig film, pratade, åt glass med jordgubbar (mums), pratade, såg klart filmen, pratade, gick hem, sov. Så såg min kväll ut. En rolig kväll med the girls.


Vi såg en film som de andra inte verkade så extremt skrämda av, medan lilla jag blundade från typ första sekunden. Men jag är rätt överkänslig när det kommer till skräckfilm. "Psycho" är typ max för mig, och dem av mina kompisar som sett den tyckte inte att den var läskig. Fattar inte hur de tänker. Det är en skitspännande film, och den är tillräckligt läskig för att göra mig mörkrädd.


Så kan det gå. Filmen vi såg hette förresten "Mirrors". Det är jobbigt att uttala. Låter så mysko, det är så många "R". Jag har inget problem med att säga 'r', men 'mirrors' blir konstigt. Med Kiefer "24" Sutherland, som påminner om Björn Skifs i filmen... Sånt tänker man ju på när man blundar med händerna som täcker ansiktet så att man inte ska råka kolla och så en smärre chock.

Inga kommentarer: