13 juni 2009

Sommar, sommar och regn


Hejsan svejsan!


Nu är det sommarlov! Inte ett så särskilt fint väder att inleda lovet med, men det är ändå sommarlov. Hittills är det som en vanlig veckohelg, men sen så blir det riktigt lov.


Hade skolavslutning igår. Hela dagen kändes som om den det tre dagar, för man hann med så mycket.


>Först avslutning i skolan med glasstårta och bär. Vi fick våra betyg och vissa sjöng utomhus också. Vanlig skolavslutning.

>Jag hann kort hem med Jenny som provade en klänning från Koola Anna som jag köpt för ett tag sen, typ 2 år.

>Sen åkte vi och mötte några kompisar och åt lunch. Roligt roligt. Vi var väl 10 stycken tror jag. Då började regnet ösa ned. Hade fortfarande på mig skolavslutningsklänningen. Blårutig från Indiska. Plus hemgjort halsband. Nice.

>Efter det åkte jag hem igen och såg på "I hennes majestäts hemliga tjänst" (recension, klicka här) medan jag pysslade iordning ett kort till Anna.

>Sen åkte jag på fest hos Anna i klänning och allt.


Håller på och lyssnar ihjäl mig på Bruce Springsteens Ramrod, klicka här för att lyssna på den du med.

Inga kommentarer: