17 september 2009

Fick praoplats!


Hejsan svejsan!



Sitter här, proppmätt efter en jättegod middag. Tack Anna för receptet, tack Annas mamma. Hehe. Gjorde den där kycklingrätten idag. Glömde ta kort, så ni får överleva utan bildbevis. Gott gott var det iallafall, men det är lite mer av en festrätt tycker jag så det blr väl sånt man kan bjuda mostern på när hon kommer på besök. En typisk sån rätt, det var så mastigt. Mums.

Idag hade vi innebandy på idrotten, usch och fy. Inte min grej. Jag är inte av den sportiga typen. Vissa är typ proffs på sporten, så jag stod där och höll mig undan deras galna passningar. Basketen var roligare. Igår hade vi lite mesig brännboll på morgonen på en daggdränkt gräsplätt med rätt långt gräs, vandrade omkring med dyngsura skor resten av dagen...

Idag fick jag en praoplats!!! Tjohoo! Efter en massa misslyckade försök fixar man äntligen en plats på ett hotell. Haha! Då var det fixat. Skönt. Slipper jag sitta och vara orolig nu när jag snyter mig i provisoriska näsdukar, egentligen bitar av hushållspapper, men jag hann inte fixa fram näsdukar. Känner mig inte sjuk, men snoret rinner. Usch.

1 kommentar:

Bannanas sa...

hehe xP Varsågod! xD Kul att du gillar den, men ja hade tänkt att göra den på fredag xP eller vi...
Hoppas att du blir friskare tills imorn då, så att vi kan ha det riktigt mysigt i järvafältet xD