22 september 2009

Innebandy, modern bandy hehe

Hej hopp!



Idag spelades det innebandy för halvfulla muggar. Fulla för vissa, halvfulla för vissa och tomma för vissa. Muggar alltså. Hihi. Jag spelade väl för typ fulla muggar, men det hjälper inte alltför mycket eftersom att jag inte är bra på innebandy. Jag kan typ springa efter bollen, men är sämst på att skjuta. Så är det med det.

Fick liten lunch av skolan. Ska man kunna överleva på sånt här? Bytte med Dessi så jag fick två yogurtar och slapp en fruktansvärd macka...
Vi spelade klassvis, det var någon slags skolturnering. Under några timmar. Min klass kom till final där vi mötte parallellklassen. Vår klass bytte spelare stup i kvarten medan de andra körde med samma hela tiden, inte vad jag kallar teamwork i klassen. Min klass förlorade, men jag är nöjd ändå. Måste göra sitt bästa inför nya idrottsläraren så att hon inte tror att faktiskt försöker.

Inga kommentarer: