5 september 2009

Filmkväll

Hej hopp!




Igår hade jag som sagt filmkväll. Det var jättemysigt och roligt. Vi pratade, såg lite på film men pratade mest undertiden ändå, hehe. Anna drog med sig två filmer med en skådis hon tyckte var så snygg, men Anna: En film är inte bra bara för att huvudrollsinnehavaren ser bra ut! Oj oj oj.

Vi såg "10 000 BC", jag säger till du som läser: håll dig borta från den. Anna, den var inte HELT totalt kass, men nästan. Den var rätt dum och inte precis en sån film som kallas kvalitétsfilm, men nu ska jag inte säga nåt för jag ser knappt på så kallad kvalitétsfilm. Dem är oftat tråkiga, ibland. Hursomhelst var det jättemysigt igår. i åt godis, chips och drack läsk och saft. Sugar sugar sugar. Men om man inte äter sånt varje dag gör det ingenting.

Vi var ute lite för att få frisk luft på kvällen sen vid typ elva där omkring. Fullmåne som lyste helt galet. Läskigt nästan, man kunde höra en varulv yla i fjärran haha. Sen pratade vi lite mer tills vännerna började ta sig hemmåt. Jag fick springa fram och tillbaka för de glömde en del grejer, men det gör ingenting. Tack för en jättemysig kväll.

4 kommentarer:

Bannanas sa...

Hehe varsågod!
Men jag tycker att du e jätte taskig nu! Hur lite tror du om mig! Lyssna noga nu:
En film kan vara (och nu betonar jag ordet KAN) värd att se om huvud skådisen är snygg. Men den blir inte bra för de! 10 000 BC är bra! Bara för att du inte tycker om sånna filmer så behöver det inte betyda att den e dålig! Sluta se bara de dåliga!! Gör som jag, och hoppa över de xP

Men vi hade det verkligen jätte kul igår! Och det är vi som ska tacka xD

Bannanas sa...

Sen så måste jag bara fråga.. E de ok om ja lägger upp en bild på min blogg med oss alla tillsammans?

Hanna sa...

Sorry, men jag tyckte bara inte att den var bra. Ska inte klaga så mycket då. Jaja.

Hmm.. du behöver ju inte skrika ut vem som är jag. Vet att det är töntigt med att jag försökr vara "anonym", det lyckas ju inte så bra. Men jaja.

Ha det bra :D

Jennypenny sa...

Tack själv! det var jätte mysigt :) måste göras om.