5 oktober 2009

Bio?

Hej hej!



Jag måste gå på bio. Har inte varit på bio sen jag såg "Upp"... Inte så länge sen, men nu i dessa grå och kalla höstdagar vill jag gå på bio. Håller på och funderar på om jag vill gå och se "Julie & Julia" med Meryl Streep och gulliga Amy Adams. Verkar vara en lite småseg men mycket mysig matfilm. Kanske en sån man blir varm av en sån kall höstkväll som det troligen är på fredag. Filmen har Sverige-premiär då, på fredag den 9:e oktober.
Men den går tydligen bara på Saga inne i stan, och när filmer går på endast en liten bio brukar den inte gå så länge i Sverige har jag märkt. Så kanske man ska pallra sig in till stan på fredag och se den. Tål att tänkas på. Hmm... Får se hur det blir. Du som känner mig, och som jag känner, kolla trailern och fundera på om det är något du kan tänka dig att se.

Verkar det som en mysig film?

Inga kommentarer: