18 oktober 2009

Som smör i solsken

Hej hej!



Förut gick det som sagt åt skogen när jag skulle sälja till klasskassan. Men nu har lyckan kommit. Har sålt ca 31 paket. Då är målet nått, men man kan fortsätta att sälja. Blir så glad. Ingen mer stress över det nu för mig. Min del är klar. Så nu kan jag pusta ut och se på "High Society" med Grace Kelly, Frank Sinatra och Bing Crosby på TCM klockan 21.00 ikväll. Då kan jag även smaska på en bit chokladkaka som lillasyster Ellen bakade idag medan jag och mamma var på promenad.
Idag har jag även kommit mig för att städa (efter att mamma sagt till...). Så på förmiddagen fram till lunch satt jag och rensade ut all tänkbar smörja ur mitt rum. Papper och skräp. När jag var klar var det som alltid: jag har slängt ut massvis med saker, men man ser ingen direkt skillnad i rummet. That's the way it is...

Inga kommentarer: