22 november 2009

Dagen efter igår



Halli hallå!



Idag så vaknade jag och var ovanligt trött. Det beror på att jag var hos Linda igår på filmkväll och somnade vid ett eller så. Och ja, kvällströtta lilla jag, behöver ju min skönhetssömn, höhö. Vid frukostbordet läste jag DN Söndag där de skrev om några bloggare. En verkade intressant, så jag gick in på datorn och kollade vad det var. Så nu har jag "hittat" en massa bloggar i samma stil, trevligt trevligt. Jag skulle vilja ha den stilen, men jag ska erkänna att jag inte orkar anstränga mig så mycket nu. De är ändå typ 20 år, och det känns som att jag får ta tag i något sånt senare i så fall.
Hur som helst var det en massa fina klänningar, och jag kom att tänka på Annas fest i juni i år, när det var Tema Tidsperioder på kläderna. Alla skulle välja ett decennium. Jag fick ta 40-talet, men inte hade jag klätt ut mig så särskilt bra. I brist på riktiga 40-talskläder var denna klänning det närmaste jag kunde komma. Mammas från 80-talet eller så. Blev glad när den passade bra på mig. Sånt är alltid kul, när kläder passar. Här är två bilder jag bad mamma att ta eftersom att jag kände mig lite fin i klänning. Ursäkta mitt ansikte, men jag fick för mig att leka lite i paint.


Är man en riktig fotomodell eller vad? Höhö. Icke sa nicke, men lite kul bilder. Håller på och funderar på att sluta fåna mig med att rita över ansiktena hela tiden och låta alla se mitt vackra ansikte, hehe. Egentligen kan man väl lista ut hur jag ser ut då mitt hår troligtvis är rätt lätt att urskilja om man lägger märke till det. Jaja..
Om du bryr dig, ge mig råd. Tack.

2 kommentarer:

derssi sa...

Jättemysiga Sommarbilder, Längtar tillbaka till Sommaren:-)

Hanna sa...

Jag med :)
Även om de där bilderna inte är vad jag skulle kalla i det 'somrigaste laget'.