18 november 2009

Ice skating


Hej hej!


Idag var det skridskoåkning med klassen. Jag hade samma, oslipade, skridskor som för typ 3 år sen. De tog typ inte i isen, så man kan ju ha åkt med bättre föremål kan jag tro. Men det gick iallafall att ta sig fram och tillbaka på den blöta inomhusisen. Hade en sådan där urtjusig röd hjälm på mig, kände mig så fin, höhö. Men säkerheten först! Förresten, på denna bild som inte är i finaste laget så ser det ju ut som att jag åkte runt i kortärmat, men icke. Tog av mig jackan i typ 2 minuter eller så. Vackert ansikte jag har...
Efter lite åkande på isen var det back to school där det var matte, lunch, svenska och no som återstod på schemat. På svenskan ska jag jobba med ett arbete om Moa Martinson, som jag inte vet så väldigt mycket om.. än. Lite trubbel med bussen, så jag gick hem lite längre än vanligt. Får se om det finns tid för film idag. Den som lever får veta.

Inga kommentarer: