18 november 2009

Topp-7, choklad

Hejsan svejsan!


Jag fick för mig att skriva en lista, så jag gör det. En lista på de godaste smakerna av Marabou-choklad (200 gramskakorna), om man tänker på hur det blir i längden. I längden är vanlig, hederlig mjölkchoklad utan annat i godast. Det tror jag att de flesta tycker, i längden.
1. Mjölkchoklad
2. Mintkrokant
3. Apelsinkrokant
4. Daimkrokant
5. Schweizernöt
6. Digestive
7. Helnöt
Anledningen till att det bara blev 7 sorter på listan är att det är dessa jag ätit. Tänker inte precis prova skumma saker som Frukt & Mandel, usch och fy. Ska nog testa den nya sorten Vinter, ska tydligen smaka som pepparkaksdeg. Men vi får se. Vad tycker du?

1 kommentar:

Bannanas sa...

Jag kan inte hålla med dig, vanlig mjölkchoklad e tråkig, de e roligare med lite smaker. Den med frukt och russin, eller vad de va e faktiskt ganska god xP Men min favvo e nog mintkrokant eller den med apelsin. Fast jag skulle vilja smaka den med hallon och yoghurt xD