21 november 2009

Hallon

Hallå i stugan!


I somras plockade jag vildhallon ute i snåren bakom stugan i Båstad. De första jag plockade tog jag in för att fotografera lite. Finfina bär skulle vara fint på bild, tyckte jag. Så jag fixade snabbt ihop en egen liten "fotostudio" på köksbordet, satte hallonen i ett fint glas, och fotade lite. Här är några av bilderna.




Så här lätt är det att göra en egen liten 'fotostudio', om man nu kan kalla det för det. Vita papper som bakgrund. Använd något att hålla upp pappret, i det här fallet använde jag en hushållspappersrullshållare. Är det där ett ord förresten? Skrev bara och så hips vips så får man fram typ längsta ordet. Lägg det ordet på minnet, mycket viktigt, höhö.

2 kommentarer:

Bannanas sa...

riktigt coola bilder xD Shit du e ju värsta fotografen xP

Hanna sa...

Hihi. Tack :D